Töösisu kirjeldus
Otsime oma meeskonda klienditoe spetsialisti, kelle peamiseks ülesandeks on:
* Vastamine klientide e-kirjadele ja päringutele paar korda päevas.
* Suhtlus tarnepartneritega, et tagada sujuv ja tõrgeteta logistika.
* Probleemide lahendamine ning kliendikogemuse parendamine.
Ootused kandidaadile
* Hea eesti ja inglise keele oskus (kirjalik ja suuline).
* Täpsus, vastutustunne ja iseseisvus tööülesannete täitmisel.
* Suhtlemisoskus ja kliendikeskne mõtteviis.
* Kasuks tuleb varasem kogemus klienditoes või logistikavaldkonnas.
Võimalused
* Paindlik tööaeg – võimalus töötada osalise koormusega.
* Kontor kõrghoones 24/7 ligipääsuga
* Sõbralik ja toetav meeskond.
* Võimalus panustada kasvavasse ettevõttesse (üksarvik) ja arendada oma oskusi.
Kandideerimine
Kandideerimine kestab kandideerimisperioodi lõpuni.