Töösisu kirjeldus
Luksus- ja premium-toodetele sobiva visuaalse sotsiaalmeedia strateegia loomine ja elluviimine.
Igapäevase sisuloome planeerimine, tootmine ja avaldamine (foto, video, reels, story’d).
Toote brändiidentiteeti kandvate visuaalide, tekstide ja kampaaniate loomine.
Sotsiaalmeediakanalite (Instagram, TikTok, Facebook) haldus.
Brändi tonaalsuse, esteetika ja luksusliku visuaalse joone järgimine kõigis postitustes.
Koostöö fotograafide, videograafide, disainerite ja vajadusel agentuuridega.
Väikevideote ja visuaalide montaaž ning järeltöötlus (Reels, TikTok, tootevideod).
Kogukonna kasvatamine ja jälgijatega suhtlemine (messaging, kommentaarid, story replies).
Sotsiaalmeediakampaaniate ja tasulise reklaami (Meta Ads, TikTok Ads) ettevalmistus ja haldus koos partneritega.
Kuistes analüüsides tulemuste (reach, engagement, growth, CTR, konversioonid) kokkuvõtete koostamine.
Toote foto- ja videosisu planeerimine koostöös meeskonnaga.
Ootused kandidaadile
Huvi sotsiaalmeedia, visuaalse sisuloome ja brändingu vastu.
Hea stiilitunnetus ja oskus teha pilte või videoid telefoniga või kaameraga.
Valmidus õppida ja katsetada Instagrami ja TikToki sisu loomist.
Loov mõtlemine ja julgus ideid pakkuda.
Hea kirjutamisoskus lühikeste caption’ide loomiseks.
Korrektsus, vastutustunne ja võime oma aega ise planeerida.
Kandideerimine
Kandideerimine kestab kandideerimisperioodi lõpuni.